www.vccsystems.pl
Waluty:
buty damskie marki,odzież damska marki,damskie sklepy,odzież damska ,buty damskie
Str. główna ::  Dostawa i zwroty

Dostawa i zwroty


• Zobowiązujemy się do pełnej satysfakcji. Przed skorzystaniem z łatwej polityki wymiany i zwrotu, musisz skontaktować się z nami, wysyłając zwrotny adres przed odesłaniem produktów. Upewnij się też, że wszystkie przesyłane do nas produkty muszą być w oryginalnym stanie, tzn. Nie być zużyte, zmieniane lub umyte, z dołączonymi wszystkimi tagami.

• Wszystkie zamówione produkty są dobrymi przedmiotami wybranymi na stronie internetowej. W przypadku zwrotu właściwych produktów do zwrotu: wszystkie zwrócone produkty podlegają pewnej opłacie za uzupełnienie zapasów. Opłaty za wysyłkę i obsługę nie podlegają zwrotowi.

• Nie pokrywamy kosztów wysyłki zwrotów lub wymiany odpowiedniego pakietu zamówień, ponosisz odpowiedzialność za koszty wysyłki i obsługi. Dodatkowo zalecamy dodanie śledzenia i ubezpieczenia dla własnej ochrony, ponieważ nie możemy ponosić odpowiedzialności za utracone przesyłki.

• Wszystkie zwrócone produkty należy przesłać na adres wysyłki, który wysyłamy do Ciebie pocztą elektroniczną.

Wymiana walut

• Przyjmujemy wymiany na inny kolor lub rozmiar w ciągu 30 dni od pierwotnej daty wysyłki zamówienia. Skontaktuj się z nami, podając swój identyfikator zamówienia, a jeden Ci pomoże. Jeśli chcesz wymienić produkty na inny styl, musisz zwrócić produkty w zamian za zwrot * (zgodnie z zasadami dotyczącymi zwrotów) i złożyć nowe zamówienie na preferowany styl.

• Skontaktuj się z nami przed odesłaniem przedmiotów. Wszystkie przedmioty odesłane do nas muszą być w oryginalnym stanie, tzn. Nie być zużyte, zmieniane lub umyte, z dołączonymi wszystkimi tagami. Zużyte lub brudne przedmioty zostaną zwrócone do Ciebie.

• Nie pokrywamy kosztów wysyłki przesyłek, ponosisz odpowiedzialność za koszty przesyłki zwrotnej oraz koszty wysyłki i wysyłki przesyłki z powrotem do Ciebie. Dodatkowo, zalecamy, aby dodać śledzenie i ubezpieczenie podczas wysyłania produktów do nas dla własnej ochrony, ponieważ nie możemy ponosić odpowiedzialności za utracone przesyłki. Opłaty za wysyłkę i obsługę nie podlegają zwrotowi.

• Przyjazne zawiadomienie: Proszę dokładnie wybrać swój produkt i rozmiar. Jeśli chcesz zwrócić towar z powodu nieostrożnego błędu, musisz zapłacić za przewóz w jedną i drugą stronę.

Zamów anulowanie

• Anulowanie zamówienia należy złożyć przed wysłaniem zamówienia. Zostanie naliczona opłata za anulowanie, która stanowi 10% całkowitej kwoty zamówienia. Ponieważ przetwarzamy wszystkie zamówienia tak szybko, jak to możliwe w ciągu 6-8 godzin od złożenia zamówienia, dlatego nie zawsze jesteśmy w stanie anulować zamówienie po jego złożeniu. Nadzieję, że możesz zrozumieć w tym kluczowym punkcie. Żądania dotyczące zamówienia po wysłaniu zamówienia będą traktowane zgodnie z naszymi zasadami dotyczącymi zwrotów.

Przyjazne zawiadomienie

Jeśli nie dostałeś 10-cyfrowego numeru śledzenia w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia, serwer e-mail mógł uznać go za spam. W takim przypadku skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc w śledzeniu zamówień.

Powrót